فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

MyAngel

فرشته من خوش اومدی

1391/4/24 17:24
نویسنده : مامانی فرناز
362 بازدید
اشتراک گذاری

توی یک روز گرم تابستونی بالاخره بعد از 39 هفته انتظار آرزوی من و امیرم برآورده شد و ساعت 6:01 عصر روز شنبه 13 خرداد 1391 خدای مهربون یه فرشته ناز به ما هدیه داد و زندگی شیرین و  زیبای ما رو غرق شادی و سرور کرد.

 

قلب فرشته ناز من فرنازقلب

نمی دونی عزیزم وقتی اومدی چه لحظه قشنگی بود بابایی کنارخانم دکتر ایستاده بود تا بند نافتو قیچی کنه منم با اینکه استرس شدید داشتم بی صبرانه منتظر شنیدن صدای نازت بودم. همینکه بابایی اومد کنارمو تو رو بهم نشون دادن اشک تو چشمای من و بابایی جمع شد. بابایی دستمو گرفته بود و ازم تشکر می کرد. وقتی صورتت نرم و لطیف تو رو به صورتم چسبوندن اینقدر ذوق زده شده بودم که همینطور اشک از چشام می ریخت.

من و بابایی با تمام وجود خدارو شکر کردیم مخصوصا بابایی که نزدیک ولادت حضرت علی(ع) طعم شیرین پدر شدن رو می چشید خالصانه از خدا تشکر کرد.

این هم عکسای ناز دخترم تو اولین لحظات تولدش تو بیمارستان

فدای اون خنده شیرین و نازت بشم من مامانی

فدای اون خنده شیرین و نازت بشم مامانی

اینم وقتی خانمی خرابکاری کرده بود و چون اون شب همه بچه هایی که به دنیا اومده بودن دختر بودن پتوی دخترونه تموم شده بود بهش پتوی آبی دادن

اینجام دخملم خرابکاری کرده بود و چون اون شب همش دختر به دنیا اومد وسایل دخترونه تموم شد به عزیزم پتوی پسرونه دادن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کارن
21 تیر 91 11:57
سلام نی نی خوش اومدی چقدرجیگری تبریک عرض می کنم خیلی جالبه پسرمن 13خردادسال1389بدنیااومده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد