فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

MyAngel

روزت مبارررررررررررررررک دخترم

1391/7/2 23:32
نویسنده : مامانی فرناز
239 بازدید
اشتراک گذاری

الهههههههههههی قربون دخملم بشم من .... خدایا شکرررررررررررت که منم یه دختر ناااااااااز دارم
اون موقع ها که هنوز دلم نی نی نمی خواست ولی با دیدن هر دخترکی ضعف می کردم و روز دختر واسه دخملای دورروبرم کادوهای خوشگل می خریدم و لذت می بردم.... تو آرزوهام یه دختر سفید بور تپلی تصور می کردم که همش صداش می زدم فرناز مامان ... نازناز مامان .... و حالا یه فرشته سفید بور تپلی نااااااااااااااااز دارم  که می تونم با تمام وحود بغلش کنم، روز دختر و بهش تبریک بگم  و تمام هستیمو بهش هدیه بدم.

آره فرشته زیبایی من  حالا دیگه من بهترین هدیه خدا رو دارم و با نگاه معصومت دلم تا آسمون ها پرواز می کنه و تمام وجودم غرق شادی می شه ... هر روزمو با لبخند شیرین تو شروع می کنم و شبها به شکرانه لحظه لحظه زیبای داشتن تو سر به سجده می ذارم و واسه سلامتی و خوشبختیت دعا می کنم.

  شکلکهای جالب آروینبهترینم، زیباترینم، نازنینم، دخمله مامان روزت مباررررررررررررررررررررک  شکلکهای جالب آروین

 

 

اینم پتویی که بابایی واسه دخترش خریده فدااااااااااای اون لبخند نازززززززززت

روز دختر

٢٨ شهریور ٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد