فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

MyAngel

اولین مروارید فرشته نازززززززم

1391/9/11 19:32
نویسنده : مامانی فرناز
267 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام
من اومدم با دندونام
ميخوام نشونتون بدم
صاحب مرواريد منم
يواش يواش و بي صدا
شدم جزء کباب خورا

angel


واااااااااااااي خدا شششششکررررررررت بالاخره دخملي منم جز کباب خورا شد....
ديروز فرشته نازم رفت همايش شيرخوارگان حسيني کلييييييييي واسه همه مخصوصا ني ني هاي ناز خردادي دعا کرد و پاداششو از 6 ماه کربلا گرفت و فرشته ها اولین مرواردیشو واسش آوردن.... فدااااااااااااااااات عسسسسلم

 شيطون بلاي من چند شب بود همش شبا بيدار مي شدي و گريه مي کردي. مامانم اينقدر تا صبح بيدار مي شد و مي خوابيد که تمام روز سردرد داشت و گيج بود خواب تا اینکه روز جمعه که از همایش شیرخوارگان برگشتیم بهت قطره آهن دادم، تا اومدم لثه های نازنازمو پاک کنم یه دفه یه تیززززززززی احساس کردم واااااااااااااای خدا اولین مروارید دخملی از پایین زده بود بیرون! البته کناریش هم داره در میاد ولی چپی کامل بیرون زده بود.ماچماچماچ

اینقددددددر من و بابایی ذوق کرده بودیم زنگ زدیم به همه حبر دادیمنیشخند حیف تو ایام سوگواری سیدالشهدا بود وگرنه یه جشن دندونی حسسسسسسابی می گرفتیم. ان شالله آش دندونی می پزم واسه فرشته نازم.  هر کار کزدم نذاشتی از اون مروارید خوشگلت عکس بگیریم و هی زبونتو میاوردی شیطون بلای مامان ولی فیلمشو گرفتم واسه عزیزم یادگاری بمونه. قربوووووووووونت بشم مامانی.

به جاش عکس عسلم تو همایش می زارم الهههههههههههی 6 ماهه کربلا یار و نگهداره عزیزم باشه

السلام علیک یا مسیح حسین (ع)

6 ماهه من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوا
11 آذر 91 20:41
مباركه مباركه به سلامتي خانم كوچولو قربونت بشم چه عكس خوشگلي علي اصغر پشت و پناهت باشه گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد