فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

MyAngel

فرشته نازم نشست هوراااااااا!

1391/10/1 19:02
نویسنده : مامانی فرناز
284 بازدید
اشتراک گذاری

الهییییییی من فدای تو بشم که اینقدر زوووووود داری بزرگ می شی نفس من.... 24  آذر جمعه عصر با بابایی و خاله جون نشسته بودیم و طبق معمول سرگرم شیطنت های عسلم بودیم و خاله همش می گفت تنبل چرا نمی شینی؟؟!! منم به اصرار خاله گذاشتمت روی مبل و ا احتیاط دستمو رها کردم و با کماااااااااال تعجججججججب دیدیم عسلی من بدون هیچ تکیه گاهی راحت خووووودش نشسسسسسته ....تعجب واااااااااااااااااااااای که چقدر ذوق کردیم بغل 

از اون روز دیگه همش می گی منو بذار زمین خودم بشینم ....نمی دونی وقتی می شینی چقــــــــــــــــدر خورذنی میشی با قد و قواره فسقلیت.... الهی دورت بگردم عسسسسسسیسم ...  

خدایا شـــــــــــــــــــــــــکرت از اینهمه لحظات زیبایی که با هدیه فرشته نازت به ما عنایت کردی بی نهااااااایت دوست داریم.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوروش و ملینا
3 دی 91 12:39
سلام فهیمه جون مبارکه عزیزم الهی همیشه شاد باشی به وبلاگ کوروش ما هم سر بزن ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد