فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 17 روز سن داره

MyAngel

اولین شب یلدات مبارررررررررک

1391/10/5 19:56
نویسنده : مامانی فرناز
208 بازدید
اشتراک گذاری

من فدات بشم که 2 تا فصل رو پشت سر گذاشتی و  وارد سومی شدی. طولانی ترین شب امسال که همزمان شده بود با ولادت امام موسی کاظم (ع) (که ارادت خیلیییییییییی خاصی به ایشون دارم چون اجدادم از نوادگان این بزرگوار هستن) به لطف حضور فرشته نازم کوتاهتـــــــــــــــــــــرین شب یلدای مامان و بابا بود.

یادش به خیر پارسال شب یلدا خونه مادرجون همش با باباجون و عمه و عمو در مورد اسم عسلم حرف می زدیم و هر کس نظری می داد .... نمی دونی چقدددددددر ذوق می کردم و قند تو دلم آب می شد وقتی از تو می گفتن ... و حالا امسال فرناز نازم کنارمون نشسته بود و می خواد سبد میوه ها رو خالی کنه و با شیطونی ها و خنده هاش دل همه رو می برد....الهههههههی من قربون تو عسلم بشم که هر جا می ری نقل مجلس می شی شیطون بلای منبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
7 دی 91 2:16
الی خدا حفظش کنه برات ببوسش محکم
مامان حلما
10 دی 91 9:50
انشاءالله همیشه کنار هم شاد و خوشحال و سلامت باشید و مرتب فند تو دلت آب بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد