فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

MyAngel

222 روز خوشبختی!

1391/10/26 12:04
نویسنده : مامانی فرناز
235 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربووووون عسلم بشم که 222 روزه شدی نفـــــــــــــــــــس من ... اینقدددددددر شیرین و دوست داشتی هستی که روزها عین برق و باد می گذره و من و بابایی در کنار تو فرشته نازم هر روز خوشبخت تر از دیروز  هستیم . الهی 222 ساله بشی مامانی.

االهی بمیرم این چند روز همش تب داشتی و بی قراری می کردی و دل مامان و بابا رو کباب کردی ... با اینکه چند بار دکتر رفتی و آزمایش دادی ولی تبت  3 روز طول کشید بمیرم ....smiley تمام شبانه روز بغل مامان و بابا بودی و به هر دری متوسل شدیم تا تبت بالا نره ... شبا با کلی بغل کردن و راه رفتن و ... می خوابیدی ولی بعد نیم ساعت با جیغ بنفش از خواب می پریدی و گریه و بی قراری می کردی و اشک مامان و در میاوردی .... با اینکه کللللللی خسته بودم و به خاطر عسلم سر کار نرفته بودم و کلی مشکل پیش اومده بود ولی همه چی رو فراموش کرده بودم و فقط به خدا التماس می کردم نفسم زودتر خوب بشه و اینقدر اذیت نشه ..... حتی حاضر بودم تا صبح تو قبغلم باشی و را برم تا بتونی یکم بخوابی و استراحت کنی ..... نمی دونی چقدر ناراحتی عسلم عذابم می داد مخصوصا که جدیدا یاد گرفتی تا مامان و می بینی دستاتو میاره بالا می گی اِه اِه اِه یعنی " مامان منو بغلم کن" الهههههههی من فداااااای اون دستای نازت بشم.خلاصه روزهای خیــــــــــــــــــــــــــــــلی سختی رو گذروندیم  ولی خداروشکر بعد از قطع شدن تب بهتر شدی و فقط مونده اون مماغ خوشملت که هنوز آویزونه و تا دستمال می بینی جیغ و دادت بلند میشه نفسسسسم smiley

انشاللللللللللللله که هیچ وقت دیگه مریض نشی و همیشه شاد و شلامت و موفق باشی فرشته ناااااااااااازم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
29 دی 91 15:44
سلام فهیمه جون الهی نازی فرنازی خاله فرشته هم شدید مریض شده بود کجایی کم پیدا الهی که فرناز طلا زود زود زود سالم وسلامت بشه و دیگه هیچوقت مریض نشه
baroon
3 بهمن 91 9:42
ایشالله 222222222222222222222 روزگی نا ناز جونی.. ایشالله بلا ازت دور باشه خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد