فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

MyAngel

سومین مروارید هوراااااااا

1391/11/5 13:31
نویسنده : مامانی فرناز
216 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من فدااااااای دخمل ناااااااااازم بشم که هر لحظه بودنش یه دنیااااااا شادی میاره....بغلماچ

دیشب (30 دی) مامانی 27 ساله شد با وجود فرشته ناااااازم بهتررررررین جشن تولدمو تجربه کردم، مخصوصا با هدیه های نفسم  که دیگه داشتم از ذوق پروااااااز می کردم .... خدایا ششششششکرت

 

شکلکهای
جالب آروین شکلکهای
جالب آروین

الهی قربونت بشم من ....از سر شب هی گَ گَ می کردی و به قول خاله جون تولدت مبارک واسه مامان می خوندی... بعدم یهو به مامان نگاه کردی و گفتی ماما واااااااااااااااااای می خواستم بخورمت اومدم لباتو ببوسم دیدم خداااااا بازم فرشته ها یه مروارید دیگه آوردن و دخملی من 4 دندونه شده قربوووووون مرواریدای خوشگللللش بشم نفـــــــــــــــــــــــسم.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

بابایی مثل همیشه کلیییییی زحمت کشیده بود و کیک و  برف شادی و فشه فشه و ... همه چی گرفته بود. چون مامانی علاقه شدیدی به گل طبیعی داره یه دسته گل بزرگ + یه سکه خودش خریده بود و یه شاخه رز خوشگلم از طرف نفسم خریده بود. با اینکه شیطون بلای مامان گلو سفففففت چسبیده بود و به مامان نمی داد ولی اینقدددددر ذوق زده شده بودم از ماما گفتن و دندونای عسلم همش بوست می کردم و می چلوندمت ...  آخر بابایی گفت کاش منم 1 دندون درمیاوردم یکم تحویلمون می گرفتی

من و بابایی عااااااشق همدیگه هستیم ولی از وقتی نفسم اومده دیگه خودمونم فراموش کردیم شیطووون بلای من ...دیگه تو شدی همـــــــــــــــــه دنیااااااای مامان و بابا ...

خداروشششششششکر بی قراری دخملم هم کمتر شده .....نمی دونم شاید تب چند شب پیش هم واسه این مرواریدای خوشگلت بود .... البته سمت راستیش زده بیرون ولی سمت چپی هنوز کامل در نیومده و یکم بازم شیطون بلام اذیت میشه بمیرم. الهی که زودتر دندونای خوشگلت در بیان و باهاش غذاهای خوشمززززززه بخوری شکموی مامان ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی
17 بهمن 91 21:02
سلام اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک وبلاگ دیگر که آدرسش را در زیر خدمتتون دادم . جمع دوستانه کوچیک در وبلاگی با عنوان کار خوب داریم که خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد