فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

MyAngel

اولین تاتی تاتی عشقم

1392/4/30 13:10
نویسنده : مامانی فرناز
625 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من فداااااااای فرشته نازم بشم که بالاخره تونست به ترسش غلبه کنه و اولین قدم های مستقلشو برداره ...

چند روزه که نازنازم شدید درگیر آلرژی شده (به دلیل ...) همش سرفه می کنی و خس خس سینه و گرفتگی بینی شبا نمی ذاره راحت بخوابی بمیرم ... واکنش پوستی هم که همیشه اولین علامته ... فدای پوست سفید برفیم بشم که اینقدر حساسه .... خلاصه من و بابایی حسااااابی کلافه و نگران بودیم و همش غصه می خوردیم که چرا فرشته نازم اینقدر باید اذیت بشه ...دل شکسته

دیشب در حالیکه داشتم نگات می کردم و قربون صدقه می رفتم یهو از مبل اومدی پایین و وایستادی و مامان مامان گفتی  ...  بعد یهو دستت رو از مبل جدا کردی و شروع به قدم برداشتن به سمت مامان کردی {#emotions_dlg.e46} تقریبا 5/1 متری اومدی و خودتو انداختی تو بغل من ...تعجب واااااااااااااای که منو بابایی چقددددددددددددددددر هیجان زده شدیم با بغضی که از آلرژی لعنتی داشتم اشک شوق تو چشام جمع شد ... انگار تمام غم های دنیا رو فراموش کردیم و از ته ددددددل خداروشــــــــــــکر کردیم که حتی  وقتیی بنده ناسپاسش تو پستی و بلندیهای روزگار کم میاره و ناامید میشه باز فراموشش نمی کنه و یه جور دیگه دلشو شاد می کنه ...

الهی که همیشه تو راه خیر قدم برداری و موفق و پیروز باشی عشقممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا
12 مرداد 92 19:11
الهی آمییییین به دعات. مبارکهههههههههههه مبارکهههههههه قدم برداشتنت خوشگلم
سارا
29 مرداد 92 13:22
مبارکههههههههههه ناز ناز خوشگلم انشالا خیلییی زود از شر این آلرژی مزخرفم راحت شی عروسک نازنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد