فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

MyAngel

نازنازم می فهمه!

1392/6/9 14:08
نویسنده : مامانی فرناز
334 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربوووونم نمی دونم چطور شکرت کنم برای این خلقت شگفت انگیززززز و بی نظیرت که هر لحظه بیشتر متعجب و متحیرمون می کنه .. یه موجود کوچولوی زیبااااااااا که حتی نمی تونست که اطرافشو خوب ببینه ولی با اومدنش یه دنیا رو عوض کرده و هر روز داره بزرگ میشه و با هر لحظه بودنش چشمه ای جدید از عظمتت رو بهمون نشون می ده!

دیروز داشتی تو اتاق راه می رفتی که اشغال رفت زیر پات ... ولی برعکس همیشه که گریه می کردی و پاتو نشون می دادی تا برش دارم ..خودت خم شدی آشغال از زیر پات برداشتی و انداختی اون طرف ..قربوووووووون ملوسکم بشم که هر روز داره عاقل تر میشه ...

شب قبل هم داشتم نماز می خوندم طبق معمول اومدی سر تو بزاری رو مهر و " اَ پَر "  (= الله اکبر) کنی حواست رفت به تسبح و برداشتی بعد یه نگاه به من کردی و بردی سمت دهنت .. منم سرنماز نمی تونستم چیزی بگم فقط اخم کردم بعد سرتو تکون دادی و گفتی " نه " ... یعنی نخورم ... بعدم گذاشتیش زمین و رفتی دنبال بازیت ..... فداااااااااااااااااای دخمل فهمیدم بشممممممممبغلماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

sahar
9 شهریور 92 12:41
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
زهره جون
10 شهریور 92 7:27
ای جووووووووووونمممممممم .. تو اوج بی حالی و خستگی یه لبخند شیرینی زدم که خیلی بهم چسبید .. دلم ضعف رفت براش ..بخورم تو رووووووبا شرمندگی فراوان بالاخره لینکت کردم منو ببقچ
مامان ایلیا
22 شهریور 92 0:52
الهی من بگردمممممممممممم.جووووووووووووونمممممممممم نازناز خانم فهمیده و خوشگل.من بخورمت که انقدر باهوش و بلایی
negin
29 مهر 92 20:28
ماشالله به این ناناز آپممممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد