فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

MyAngel

دریاچه چیتگر

1392/8/4 17:55
نویسنده : مامانی فرناز
541 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز بالاخره بعد از مدتها تصمیم گیری برای رفتن به دریاچه چیگر موفق شدیم بریم و نازنازم حسااااااااااااااااااااابی بهش خوش گذشت ... اینقدددددددر از دیدن دریاچه، قایق و بادبادکها ذوق زده شده بودی که همش جیغ جیغ می کردی و با زبون خودت هی حرف می زدی و سعی می کردی هیجانتو با مامان و بابا تقسیم کنی .... قربووووووووووووون اون هیجانت بشمممممممممماچماچ

اینقدر شیطونی و سر و صدا می کردی که توجه همه رو جلب کردی و هی همه می خواستن ازت عکس بگیرن ... تو هم همچین واسشون ژس می گرفتی که کلیییییی قربون صدقه می رفتن .... نااااااااااااااز ناز بلااااااااااای من ...

متاسفانه از کنار دریاچه عکس زیاد نگرفتم ولی بچاش همش فیلم گرفتم آخه اینقدر ذوق زده شده بودی و هی قایق ها رو با انگشت کوچمولوت نشون می دادی و هی با هم میشمردیم ... منم می خواستم همه شو فیلم بگیرم و یادم رفت عکس بگیرم. بعد که دیگه داشت کم کم سرد میشد رفتیم سمت زمین بازی و اون جا هم من فیلم می گرفتم و بابایی عزیز هم عکس می گرفت...تو هم حسااابی سرسره بازی کردی ......

فداااااااااااااااااااااای فرشته ناااااااااااازم

نازنازم در دریاچه چیتگر

 

اینجام محو تماشای بادبادکها بودی نفسم

 نازنازم در دریاچه چیتگر

 

عااااشق عینک دودی هستی و تا از روی اون مماغ کوچولوت سر می خوره خیلیییی بامزه با انگشت می دی بلا 

نازنازم در دریاچه چیتگر

اینقدررررررررر از سرسره بازی خوشت اومده بود که ول کن نبودی و هی سر می خوردی و خودتو پرت می کردی تو بغل مامان فدااااااااات شیطووووونم

نازنازم در دریاچه چیتگر

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ایلیا
9 آبان 92 14:19
ووووووووووووووویییییییییی خوشتیپ من.دلم ضعف رفتتتتتتتتت برات.الآن دارم دندونامو محکم رو هم فشار میدم.میخوام بخورمت آخههههههههههههه
خاله ندا
9 آبان 92 16:56
سلاممممم ببوسمتتتتتتت من ماشالاجیگرررررررر چه ژستی...خداحفظت کنه نازناز خالهههه
مری (مامان آندیا)
12 آبان 92 18:03
ای جااان...کوچولوی نازه خوشتیب...آخه موش بخوره تورو با اون عینک دودی عسلم...خوردنیه دوست داشتنیه من
زهره مامي ژوان
15 آبان 92 1:28
اي جان، قربون اون شوق و هيجان و ژستهاي خوشگل نازناز خانومي...
الناز مامان آوا
20 آبان 92 22:50
قربونت برم من با اون تيپت عزيزم. پس بيخود نبوده ميخواستند با شما عكس بگيرند انشالله كه هميشه شادي هاتو با ماماني مهربونت تقسيم كني
ندا ( مامان حلما )
4 آذر 92 12:38
اییییییییییییییی خدا من تو رو گاز بگیرم با اون عینک و تیپه بلاتتتتتتتتتتتتت
آیدا مامان آرشیدا
4 آذر 92 13:39
خوشگل خانوم بوسسسسسسسسسسسس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس ایشاله همیشه شاد و سلامت باشی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد