فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

MyAngel

یکسالگی نازنازم در آتلیه پالیم

1392/9/30 14:03
نویسنده : مامانی فرناز
989 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخررررررررررره بعد از 6 ماه موفق شدیم عکس نازنازم رو از آتلیه پالیم بگیریمنیشخند البته با کلیییی ماجرا واسه بابایی ... البته خیلی عکساش خوب نبود ولی خوب یادگاریه دیگه!

اینم فرشته نااااااااااااازم که اون وقع ها هنوز لپ داشت افسوس

آتلیه پالیم

 

بقیه عکسارو هم می زارم ادامه مطلب

پالیم

اینجا هم نازنازم پاپ کرن گرفته بود بغلش و ول  کن نبود به زور از دستش گرفتیم ولی یه دونه قاچاقی موند دستش و مشغول خوردن

پالیم

هنوز شیطون بلام راه نیفتاده بود ولی حسااابی ذوق می کرد دستشو می گرفتیم راه بره

 

نگاه فرشته

فدااااااااای اون خنده موش موشیت بشممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

غزال مامان فاطمه
30 آذر 92 23:20
سلام مامانش. دخملمون ماه شده ماشالا. ببوسش. براش اسفند دود کن.... بخورمش.
مرضیه
2 دی 92 10:50
واااااای فهیمه خیلی خوشگله که ... الهی من قربون لپاش بشم.
مری (مامان آندیا)
4 دی 92 11:57
ای جاااانم قربون اون قیافه نازت بشم من دلبر کوچولو....بکنم او لپاتو ایشالا همیشه اون لپای خوشگلتو ببینیم و از این آلرژی هم خلاص شی عزیز دلم
مامان ایلیا
5 دی 92 3:54
وووووووووووووییییییی موش موشی بخورمتتتتتت من که دلم برات یه ذره شدههههههه
مامان ایلیا
7 دی 92 15:08
من نمیدونم اینجا نظر گذاشته بودم قبلا یا نه.یعنی میخواستم بذارم ولی یادم نیست گذاشتم یا نه فرناز خوشگلمممممممممم خیلی ماه شدی تو عکسا.البته ماه که هستی ماه تر شدی.دلم برات تنگ شده جیگرررررررر
مامي ژوان
8 دی 92 1:23
اي جااااان خنده هاش واقعا موش موشي و دلنشين هستن لينكتون مي كنم فهيمه جون
مامان فرزين
20 دی 92 14:39
سلام فهيمه بازم پيام منو نديدي
مامانی فرناز
پاسخ
مامان فرزین جون ایملمو چک می کنم بهت جواب می دم عزیزم... خواستی شمارتو واست بزار بهت اس بدم
مينا مامي سام
24 دی 92 23:32
وااي چه نازي تو فرناز جون عكساش خيلي قشنگ شده.
مامان حلما
29 دی 92 14:42
یعنی من عاشقه این عکسه آخریش هستمااااااااااااااااااا ... انقدر اصرار می کردم بری عکسارو بگیری بیشتر بخاطره این آخریه بود که عینه فرشته ها داره می خنده
خاله ندا
17 بهمن 92 17:09
نازیییییییییییییییییییییییی هزارماشالا فرناز گلی با این عکسای خوشملش ببوسش از طرف من محکم واقعا دختر یه نعمته بزرگه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد