فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

MyAngel

300 روز خوشبختی!

1392/1/11 12:11
نویسنده : مامانی فرناز
274 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایا شـــــــــــــــــکر برای این همه روزهای شیرین که به سرعت می گذره و هر لحظه هم شیرین تر می شه. الهههههههی من قربون نفسم بشم که 300 روزه خونه ما رو پر از بوی بهشت کرده الهههههی همیشه شاد و سلامت  3000 سال عمر با عزت و افتخار داشته باشی شیطون بلای مامانماچماچماچ

شرمنده مامانی که  300روزگیت با خاطره بد همراه بوددل شکسته آخه مامان باید می رفت سر کار و قرار شد شما پیش بابایی بمونی. با اینکه خیلیییی بابای رو دوست داری همیشه کلی با هم بازی می کنی ولی دیروز که از خواب بیدار شدی دیدی مامان نیست زدی زیر گریه... بابایی بیچاره هم هر کاری کرد نتونست آرومت بکنه .. شما هم که جدیدا حسابی شیطون و یه ذره لجباز شدی... تو بغل بابای اینقدر بی قراری کردی و بابایی رو زدی که یهو از بغلش افتادی پایین و با اینکه سعی کرده بود نگهت داره بازم یه کوچولو صورت نازنینت به زمین خورده بود افسوسبمیییییرم من .... بابایی طفلی اینقدر هول کرده بود سریع به من زنگ زد و فقط گفت خودتو برسون خونه .... وااااااای نمی دونی به من چی گذشت تا برسم خونه اصلا پاهام حس نداشت حرکت کنم ... همینکه رسیدم هودتو انداختی تو بغلم محکم گردنم و گرفتی .... الههههههی بمیــــــــــــرم که اینقدر اذیت شدی نفس مامان ...

بابایی اینقدر ناراحت بود و عذاب وجدان داشت هی معذرت خواهی می کرد و از دست خودش عصبانی بود ...

خلاصه مجبور شدم با نازنازم برگردم سرکار ... خداروشکر شما هم همینکه با مامامان بودی خوشحال بودی زیاد اذیت نکردی و حسابی با محیط جدید سرگرم شدی .... البته همش بغل مامان بودی و حسابی از کت و کول افتادم.... کلی هم با همکارای مامان آشنا شدی با بعضی هاشونم حسابی خندیدی و شیطونی کرد (البته بازم دورادور و از تو بغل مامانچشمک)

اینم کارمند کوچولوی مامان در حال  شیطونی

 کارمند کوچولو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مرضیه مامان سلما
12 فروردین 92 16:55
خانم میشه کار منو راه بندازید ؟ بچه ام رو گازه. باید زود برم ! 10 ماهگیت مبارک خانم رئیس خوشگل
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد