فرناز فرناز ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

MyAngel

نازناز و دوستاش در برج میلاد

1392/4/18 11:25
نویسنده : مامانی فرناز
463 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با دوستای خوشگل و نااااااز دخملم رفتیم خانه کودک برج میلاد و فرشته نازم حسااااااااااااااااااااابی بهش خوش گذشت و با اینکه خوابش میومد کلییییییییی شیطونی کرد ... فدااااااااااااااااای دخمل بازیگوشم بشم من ... فقط حیف باز مامان یادش رفت دوربین آماده کنه (این دفه رمش جا مونده بودخجالت) مجبور شدم با گوشی بگیرم و یکم کیفیت عکساش خوب نیست .. شرمنده مامانی
آپلود عکس

برج میلاد

ژوان شیطوووون بلااااااااا عشـــــــق سرسره

ژوان طلا

نازنازم با تلاش بسیاااااار و کمک مربی تونست ژوان شیطون بلاااا رو دور بزنه و از سرسره بیاد بالا!

سرسره بازی

نازنازم و ثنا جون
نازنازم و ثنا جون

دخملم در حال مشورت در  با ثنا خوشگله

آپلود عکس


ناز نازم می خواد واسه سانیار جون غذا بپزه

آپلود عکس

به تفاهم نمی رسن و مجددا دعوا میشه

آپلود عکس

میز گرد سه نفره جهت برقراری صلح
آپلود عکس

فرشته نازم و سام عسلی

سام کوچولو

سلما جیییگر در حال دالی  کردن
آپلود عکس

نازنازم و سلما جون در حال کشف جدید

آپلود عکس

سلما جون و سانیار عسلی در حال مذاکرات هسته ای
آپلود عکس

سام خوشگله می خواد به آشپزان حرفه ای بپیونده
آپلود عکس

آپلود عکس

فدااااای شیطون کوهنوردم بشم که طبق معمول می خواست از قطار بره بالا و آندیا طلا مونده این دخمل بلا کجا میره.....

کوهنوردی

باز دخملم دید دید پیدا کرد

دید دید

 

مثلا می خواستیم عکس دسته جمعی بگیریم همه در رفتن خخخخخ
آپلود عکس

قربووون چشات
موقع رفتن شیطون بلای من تازه یادش اومد سه چرخه سواری نکردددددده.... آخرشم نزدیک بود بیفتهاوه

سه چرخه




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملینا و کوروش
19 تیر 92 15:33
عزیزم همیشه به گردش باشی فرناز نازم. مامانی حال می کنید با بچه ها قرار میزارید.دل ما مشهدیا رو بسوزونید
سارا
19 تیر 92 21:48
قربون این نازناز خوشگل بشم من چه عکسای قشنگییییی چه توضیحات با حالی! کلی خندیدم به تفاهم نرسیدن فرناز و سانیار! ایشالا زود به زود از این قرارا بزاریم دوستت دارم فرناز جونم
مامان ایلیا
12 مرداد 92 19:09
وووووووییییییییی دلم ضعف رفت واسه همشون.بخورمممممممممتونننننننن.من بازم قرار میخواممممممممم.فهیمه جونم قرار بعدی کی باشه؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به MyAngel می باشد